Google Adsense

lördag 23 augusti 2008

Topplistan Klubbmusik

Här är min första lista på sidan. Vecka 34

Lämna din röst i kommentarer.
Vilka är de 3 bästa låtarna i listan, vilken som är den bästa bubblaren av de fem och om du har ett förslag på 1 eller 2 nya låtar inom genren som borde finnas med på listan.


2. Megastylez - Jump With Me (Radio Cut)
3. DJ Zulan feat Jelya - Musica (Original Remix)
4. Topmodelz - L'Esperanza 2007
5. DJ Johan Badh & Walle - En Flicka En Pojke
6. Discocrew - Jag Är Din Brandman (Johan Badh Re-Mizzle)
7. Loituma - Ievas Polka (Basshunter Remix)
8. DJ Satomi - Waves (DJ Stepho Lala Tune Up)
9. Bangbros - Yeah Yeah (Rock It Mix Edit)
10. Tuneboy - I Will Growl (Radio Edit)
11. Johan Badh - Jag Är Brat, Det Här Är Min Livsstil
12. Stian K - Be Alive! (DJ Futz1one Remix)
13. Kick - Fest Hos Mig! (Sommar 2008 Remix)
14. Timbaland - The Way I Are (Stian K & DJ Excellence Remix)
15. Baracuda - Ass Up (Ic3m4n Remix Edit)
16. Ole Van Dansk - Shining Star
17. Interphace - Dr Feelgood
18. Rocco - One Two Three
19. Noemi - Y.O.U.
20. Tasty - Klubbarnas Kung


BUBBLARE

Boosterz Inc - Freaky Stuff! (Original Mix)
Rare - Nu Är Den Här (Radio Edit)
Interactive - Dildo 2008 (Picco And Jens o Edit)
Junkfood Junkies - Hardcore (Radio Edit)
DJ Somy - Let's Go (Original Mix)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Megastylez, Topmodelz, Stian K

Bubblare: Interactive

David sa...

Deadmau5:

"Faxing berlin". "jaded" och "toca me"

Dubfire - Roadkill.

Johan sa...

Låt nummer 6, 11, 14

Bubblare: Junkfood Junkies

Ny låt: Paffendorf - Lalala Girl

karin sa...

Coone, DJ Zulan, Baracuda

Bubblare.. Interactive

Ny.. Playhouse - Think We Are Alone Now

Anonym sa...

Megastylez, Loituma, Bangbros

Boosterz Inc

Kalle sa...

Låt nr. 1, 8, 10

Bubblare: DJ Somy

Linda sa...

Kul sida

jag väljer bubblaren till låt nummer 19 Noemi. grym!!!

2 Låt nummer 8 DJ satomi
3 Låt nummer 2 Megastyle

Romme sa...

Coone, Megastylez, Tuneboy

DJ Somy

Anonym sa...

1. Baracuda
2. Timbaland
3. Kick

Bubblare: DJ Somy

Peter sa...

Timbaland, Megastylez, Johan Badh - Jag är Brat

Interactive