Google Adsense

torsdag 25 september 2008

DO U WANNA DANCE WITH THE DEVIL?

Haii, hoppas er dag har varit lika solig och fin som min!

Ikväll är de konsert med Immortal Technique i Lund. Jag vill så gärna dit. Första gången jag hörde Immortal Technique (som egentligen heter Felipe Coronel) var för ungefär sådär ett år sen. Låten jag fick höra var Dance with the devil, många relaterar till den låten när de pratar om Immortal just för att den är riktigt grym och texten är sjuk, tårarna va nära på att falla då jag hörde den förförsta gången och jag fick gåshud längs ryggraden. Att allt han sa var true story, det är sickt! Har du hört den vet du vad jag prata om. Han är ett geni när de gäller hans texter, enligt mig. Jag blev klart fast och sen dess har han spelats i mina hörlurar på maxad volym.

Släppta album:

Jag tänkte lägga upp en låt, men har så svårt att bestämma mig för vilken eftersom jag har flera favoriter. Men I've reath a decision och det blev:


Immortal Technique - You Never Know

"Hold the person that you love closely if they're next to you. The one you love, not the person that'll simply have sex with you. Appreciate them to the fullest extent, and then beyond 'Cause you never really know what you got, until it's gone"

Yes, now I have to run, see ya!

Inga kommentarer: