Google Adsense

måndag 22 september 2008

NEW FRESH & CLEAN

Hello gott folk, är en ny och glad skribent på denna bloggen som tänkte de kunde vara kul att bidra med lite mer hiphop/rap och rnb. Jag hoppas ni tar emot mig med öppen famn och jag ser fram emot att få dela med mig av den musik jag gillar att lyssna på mest. Förövrigt när jag inte kommer att sitta här och skriva har jag en egen blogg som är lite mer privat och där jag redan skapat mig ett musik arkiv på nätet. Det här ska bli kul :) and I hope that u all will enjoy it as much as I! Ha de bäst, så ses vi snart inge, ville bara ta tillfället i akt att säga hej till er alla! :D

Och för dig som inte redan vet kan jag tipsa om att Immortal Technique ska spela i Lund den 25:e september (vilket är nu på torsdag). Biljetten kostar väl sådär runt 200 spän. Han är en artist som står mig mycket nära, gillar honom starkt! Nästan ett måste om man gillar hiphop/rap. Men nu måste jag kila. Ha de supernice!

2 kommentarer:

Joonas sa...

Välkommen!!

J2 sa...

Tack Jonas :D