Google Adsense

onsdag 10 september 2008

Sommarens plåga?!

Nu kan man verkligen säga att sommaren är över. Men vilken låt var egentligen årets sommarplåga?

Har hört om en del låtar som kallats för årets sommarplåga:
DJTune feat. Orremannen - Bag In The Box
Kick! - Fest Hos Mig
m. fl.

Men var det egentligen någon av dessa alls?! Jag tycker inte det, för jag hörde faktiskt inte dessa många gånger under sommaren. Och då är det ju ingen sommarplåga?

Jag kan inte riktigt avgöra vilken som var DEN stora sommarplågan men det var ju en del låtar med utländska artister som spelades ofta, alldeles för ofta..

Vad tycker ni? Vilken var den stora sommarplågan 2008??

4 kommentarer:

AC sa...

Hej...vill du delta i mina 2 tävlingar...det e jätte lätt att delta...behöver inte länka o hålla på =)

jauchzet sa...

Kate Ryan - Ella elle l'a

abolin sa...

Nog är det alltid plågor : ) Och vilka videor sen...skratta eller gråta. ja, orkar inte ens ta ställning till det hela.

Askengren sa...

Det måste väl ändå vara I'm yours med Jason Mraz. Den har spelats en hel del, även innan sommarn också tror jag..