Google Adsense

onsdag 8 oktober 2008

TALK THAT SHIT

Wazup mina homies?!
Fick precis ett mail i min inbox att här varit dålig uppdatering. Jag själv känner mig smått deltagande i de då jag haft annat som tagit upp min tid. Så nu bara för att jag känner smått skuld så vill jag ge er något att läsa för en stund. Eller blir väl mer att lyssna. Hittade en skön låt med Timbaland ft. T-pain som heter Talk. Love the beat och den har ett skönt flow. Nu får ni bara hålla tummarna på att jag kommer ha tid att bidra med fler och längre och kanske mer vettigare inlägg än de här. Men fram tills dess får ni ha de super!

2 kommentarer:

joonas sa...

Fan, riktigt bra låt det där!
Timbaland har gjort mycket bra musik den senaste tiden juh..

J2 sa...

Svar till Jonas:
Fo Sure han är grym! Alla hans beat är sjuka :D Kul att du gilla den! Ha de bäst!