Google Adsense

tisdag 4 november 2008

IDAG ÄR DET ÄKTA HIPHOP/RAP I SVERIGE!

WOOHOO tjaaa!
Damn det var faktiskt ett bra tag sen jag skrev något här sist. Men tyvärr får det åter igen bli en kortis. Då jag sitter bizzy bizzy på jobbet :P MEN Iallafall som ni flesta kanske säkert redan vet (har nämnt de innan) är det ikväll som Rock The Bells Tour 2008 äger rum i Stockholm. Själv, eftersom jag bor i skåneland så har jag ingen möjlighet att åka upp över en dag mitt i veckan. To bad eftersom det hade varit en oförglömlig natt, de kan jag lugnt lova! Konserten drar i gång klockan 19:00. ÖH! det suger verkligen att man inte kan gå på den! Men man ska inte fälla tårar för de!
Ska du dit? Dela gärna med dig av din upplevelse! Eller varför inte du kanske hade otur? Vem du nu än är - det spelar ingen roll :) Du får mer än gärna kommenterar ändå! Take care homies! See u when I see u! Ha de bäst!

Inga kommentarer: