Google Adsense

torsdag 11 december 2008

Dagens namn: Daniel & Daniela

Den 11:e december har kommit och då är det Daniel & Daniela som har namnsdag. Den förste jag kom att tänka på var Daniel Bedingfield. Jag gillar verkligen hans låt "If You're Not The One" och nu när jag gjort dagens lista ser jag att det är väldigt många bra låtar och artister med dagens namn.. En av mina stora favoriter till exempel, Daniel Lemma.

Här har ni listan:
Daniel Powter - Bad Day
Daniel Hoppe - Love & Pride 2005
Daniel Lemma - Keeps Getting Better
Daniel Lindström - Caught In That Feeling
Daniel Mitsogiannis - Pame
Mo-Do - Eins Zwei Polizei (Fola vs Daniel R Remix)
Yvan & Dan Daniel - Enjoy The Silence
Elmer Food Beat - Daniela
Daniela - Druga Sym
Daniela Mercury - Nobre Vagabundo
Maria Daniela y su Sonido Lasser - El Bar Provoca

En schysst lista som kan göras längre, eller vad säger ni?
Förresten, GRATTIS!

Inga kommentarer: