Google Adsense

måndag 15 december 2008

Vill du ha en inbjudan till Spotify?

Jag kan bjuda in två stycken till Spotify, är du intresserad av en? Det jag vill att du gör är att rösta på minst en topplista som vi har på sidan.. Skriv också: SPOTIFY. Och självklart också din mail. Sen är du med i utlottningen..

Så gå in och rösta.. Topplistorna hittar ni till höger!

Utöver er röst vill jag att du skriver, SPOTIFY och din mail.
Jag lottar den 19:e december så ni har till fredag på er.
Lycka till!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

john sa...

Spotify
johngson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle gärna vilja ha en invite till spotify,polarna säger att det är helt sjukt bra.
johansson.stanley@telia.com

Anonym sa...

Sjukt bra? Kanske om man lyssnar på mainstreammusik. Varannan sökning jag gör ger dåligt resultat. Grattis, stormusikbolag, nu har ni äntligen hitta ett sätt att fålla in lyssnarna igen!

Anonym sa...

Hallå! Vill hemskt gärna ha en invite till spotify.

Tack på förhand/sanna

sanna.karlsson@hotmail.com

Sebastian sa...

Hej, hoppas att du har nån inbjudan kvar och att du kan dela den med mej!! det skulle vara jätte snäll av dej..
Tusen tack!!

MVH
Sebastian
sebbep1@hotmail.com

Anonym sa...

Gratis Spotify Invites finns att hämta på www.home.no/spotifyinvite/ man får en egen privat Spotify Invite ifrån en online databas. Glöm inte bort att stödja utdelandet.