Google Adsense

fredag 9 januari 2009

SNOOP DOGG GOES TV STAR

Yo, im back to vardag - ganska trist må jag säga men vill tipsa er om något jag såg under min semester. Snoop dogg's fatherhood - är ett americanskt tv-program som handlar om rapparen Snoop dogg och hans familj. Serien hade premiär den 9:e december 2007 på kanalen E! och premiär i UK 13 Januari 2008. Men själv kände jag inte till serien fören jag såg den på hotellrummet i Samar, december 2008 - rätt sjukt. But serien är helt ok, man lär känna Snoop and his family och Intro låten är pretty fly... Någon som känner till serien? Btw, önskar er alla ett underbart år!

2 kommentarer:

Metalnallen sa...

Kom gärna in och läs mina metal o rock recensioner! Och kommentera gärna!

ella sa...

Den gick hela vintern 2008 i Sverige på TV400 tror jag att det var. :) Den är jätte kul!