Google Adsense

tisdag 17 mars 2009

Dansbands topplistan v. 12
Åres första dansbands topplista.
Jag har hållt mig lite i sky undan ett tag, men har nu fått energin & kraften tillbaka.
Jag lovar inte att jag kommer uppdatera denna topplista varje vecka, men jag ska försöka.

Här kommer 2009:års första "Dansbandstopplista"

Dansbands topplistan v. 12
1. (1) Arvingarna - Eloise
2. (10) Hasse Andersson - Änglahund
3. (3) Lasse Stefanz - De sista ljuva åren
4. (5) Lasse Stefanz - I ett fotoalbum
5. (6) Vikingarna - Leende Guldbruna Ögon
6. (7) Sven-Ingvars - Två mörka ögon
7. (8) Arvingarna - Pamela
8. (4) Barbados - Kom hem
9. (Ny) Hasse Anderson - Måsen
10. (Ny) Christer Sjögren - Julkort från förr

Veckans bubblare:
Black Jack - Inget stoppar oss nu
Danne Stråhed - Sista valsen
Lasse Stefanz - Orden mor min sa

Utslagna:
(9) Barbados - Dansa i neon
(2) Christer Sjögren - I love Europé

Inga kommentarer: